8xZjxssIuGwV6jhduwxdfA.jpg

 

It' s late at night and I can' t sleep
夜深了我卻無法入眠
Missing you just runs too deep
對你的思念已經太深
Oh I can' t breathe thinking of your smile
喔 想著你的笑容使我無法呼吸
Every kiss I can' t forget
使我刻骨銘心的每一個吻
This aching heart ain' t broken yet
即使痛徹心扉,我依然沒有死心
Oh God I wish I could make you see
喔 我多希望能讓你看見
Cuz I know this flame isn' t dying
因為我知道愛的火焰還沒熄滅
So nothing can stop me from trying
所以沒有任何東西可以阻止我


Baby you know that
寶貝你知道的
Maybe it' s time for miracles
也許是奇蹟來臨的時刻了
Cuz I ain' t giving up on love
因為我不會放棄愛
You know that
你知道的
Maybe it' s time for miracles
也許是奇蹟來臨的時刻了
Cuz I ain' t giving up on love
因為我不會放棄愛
No I ain' t giving up on us
我絕不會放棄我們


I just want To Be With You
我只想跟你在一起
Cuz living is so hard to do
因為活著是如此的困難
When all I know is trapped inside your eyes
當我發現自己已被你的雙眼所魅惑


The future I cannot forget
以後我也不會忘記的那些未來
This aching heart ain' t broken yet
即使痛徹心扉,我依然沒有死心
Oh God I wish I could make you see
喔 我多希望能讓你看見
Cuz I know this flame isn' t dying
因為我知道愛的火焰還沒熄滅
So nothing can stop me from trying
所以沒有任何東西可以阻止我


Baby you know that
寶貝你知道的
Maybe it' s time for miracles
也許是奇蹟來臨的時刻了
Cuz I ain' t giving up on love
因為我不會放棄愛
You know that
你知道的
Maybe it' s time for miracles
也許是奇蹟來臨的時刻了
Cuz I ain' t giving up on love
因為我不會放棄愛
No I ain' t giving up on us
我絕不會放棄我們


Baby can you feel it coming?
寶貝你感覺的到那瞬間的來臨嗎?
You know I can hear it, hear every soul
你知道我能聽見 聽見每一個靈魂
Baby, when you feel me feeling you....
寶貝 當你感覺到我正感受著你的時候....
You know it' s time....
你知道時機到了....


Baby you know that
寶貝你知道的
Maybe it' s time for miracles
也許是奇蹟來臨的時刻了
Cuz I ain' t giving up on love
因為我不會放棄愛
You know that
你知道的
Maybe it' s time for miracles
也許是奇蹟來臨的時刻了
Cuz I ain' t giving up on love
因為我不會放棄愛


You know
你知道的
No, I ain' t giving up on us
對 我絕不會放棄我們
You know
你知道的
I ain' t giving up
我絕對不會放棄
Oh I ain' t giving up on
喔 我絕對不會放棄
us
我們

歌詞來源:
http://jjoseph327.pixnet.net/blog/post/6806819

arrow
arrow
    全站熱搜

    里拉老師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()